REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
Dokument
ten reguluje sprawę Twoich praw. Zawiera informacje na temat sposobu
złożenia zamówienia, formy płatności, warunków zawarcia umowy, a także
informację o procedurze odstąpienia od umowy zakupionych u mnie
produktów fizycznych.
Pamiętaj,
proszę, że postanowienia tego regulaminu nie mają na celu ograniczać
ani wyłączać jakichkolwiek praw konsumentów przysługujących Ci na mocy
bezwzględnie wiążących przepisów prawa.
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep
internetowy jest administrowany przez Fotonieruchomość Piotr Mrowiec,
ADRES: ul. Zacisze 5, 43-300 Bielsko Biała., NIP: 5532400317.
- W każdej sprawie związanej z funkcjonowaniem Sklepu proszę o kontakt pod adresem e‑mail: kontakt@fotonieruchomosc.pl.
- Ten dokument określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu, a także prawa i obowiązki Sprzedawcy oraz Kupującego.
- Za
pośrednictwem Sklepu Sprzedawca zapewnia Kupującemu możliwość zawarcia
umowy sprzedaży produktów fizycznych dostępnych w Sklepie oraz zawarcia
umowy o dostarczenie treści cyfrowych w postaci kursów online oraz
innych produktów elektronicznych. Sprzedawca świadczy także na rzecz
Kupującego usługi drogą elektroniczną. - Kupujący
zobowiązany jest w szczególności do niedostarczania i nieprzekazywania
treści zabronionych przez przepisy prawa (treści propagujących przemoc,
zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób
trzecich). Kupujący zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu
internetowego w sposób niezakłócający jego funkcjonowania,
w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń. - Wszystkie ceny produktów podane na stronach Sklepu są cenami brutto (razem z podatkiem VAT) w polskich złotych.
- Sprzedawca
ma prawo do organizowania okazjonalnych konkursów i promocji, których
warunki każdorazowo zostaną podane na stronie internetowej Sklepu.
WYJAŚNIENIE DEFINICJI
Na potrzeby niniejszego Regulaminu przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
Dni robocze | Dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. |
Formularz rejestracji | Formularz, |
Formularz zamówienia | Formularz |
Klient/Kupujący/Użytkownik | Rozumie |
Przedsiębiorca | Rozumie |
Konsument | Rozumie się przez to konsumenta w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. |
Przedsiębiorca na prawach konsumenta | Od |
Konto | Jest |
Konto Użytkownika kursu online | Oznacza |
Produkt | Oznacza prezentowany w Sklepie internetowym towar, którego opis jest dostępny przy każdym z prezentowanych produktów. |
Rejestracja | Procedura mająca na celu założenie przez Ciebie konta w Sklepie. |
Sklep | Oznacza sklep internetowy, z którego właśnie korzystasz i za pośrednictwem którego możesz dokonać zakupu Produktów. |
Usługa elektroniczna | Usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu internetowego. |
Umowa sprzedaży | Umowa |
Zamówienie | Oświadczenie |
PODSTAWOWE WARUNKI KORZYSTANIA ZE SKLEPU
- W
celu dokonania zakupu oraz korzystania z zakupionego Produktu nie jest
konieczne posiadanie przez Kupującego sprzętu komputerowego o
szczególnych warunkach technicznych lub innych urządzeń elektronicznych.
Wystarczające warunki, dające możliwość korzystania ze Sklepu, to:
- dostęp do urządzenia podłączonego do sieci Internet,
- zainstalowany i aktualny system operacyjny oraz przeglądarka internetowa,
- posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail),
- posiadanie pakietu oprogramowania – np. pakietu oprogramowania biurowego Microsoft Office lub jego odpowiednika.
- W
przypadku gdy Użytkownik nie jest w stanie uruchomić pliku obejmującego
zakupiony materiał, proszony jest o kontakt ze Sprzedawcą pod wskazanym
na stronie internetowej adresem e-mail: kontak@plasun.pl - Zabrania
się Klientowi korzystania z kont innych klientów oraz udostępniania
swojego konta innym osobom. Klient zobowiązany jest do wprowadzania
danych zgodnych ze stanem faktycznym. Zakazane jest dostarczanie treści o
charakterze bezprawnym. - Klient
zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i
dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz
praw autorskich i własności intelektualnej Sprzedawcy oraz osób
trzecich. - Klient
może skorzystać z pomocy technicznej w razie problemów dotyczących
funkcjonowania strony internetowej Sklepu, wysyłając drogą elektroniczną
zapytanie na wskazany adres e-mail (kontakt@plasun.pl)
USŁUGI ELEKTRONICZNE
- Za
pośrednictwem Sklepu Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego usługi
drogą elektroniczną. W Sklepie dostępne są następujące usługi
elektroniczne: Konto, Formularz zamówienia, Newsletter (otrzymywanie od
Sprzedawcy informacji handlowych w formie wiadomości przesyłanych na
podany przez Klienta adres poczty elektronicznej).
- Założenie Konta nie jest konieczne do dokonania zamówienia w Sklepie.
- Korzystanie
z Konta możliwe jest po wypełnieniu Formularza rejestracji, kliknięciu
przycisku „Załóż konto” oraz potwierdzeniu chęci utworzenia Konta
poprzez kliknięcie linku potwierdzającego, przesłanego automatycznie na
podany adres poczty elektronicznej. - Usługa
elektroniczna „Konto” świadczona jest nieodpłatnie przez czas
nieoznaczony. Kupujący ma możliwość, w każdej chwili i bez podania
przyczyny, usunięcia Konta poprzez wysłanie stosownego żądania do
Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej. - Formularz
zamówienia – korzystanie z Formularza zamówienia rozpoczyna się
z momentem dodania przez Klienta pierwszego Produktu do elektronicznego
koszyka w Sklepie internetowym. - Złożenie
Zamówienia następuje po wykonaniu przez Klienta łącznie dwóch kolejnych
kroków: po wypełnieniu Formularza zamówienia i po kliknięciu na stronie
Sklepu przycisku „Zamawiam i płacę”lub innego równoznacznego. - Klient
może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z korzystaniem z Usług
elektronicznych. Reklamacje można zgłaszać pisemnie lub na adres poczty
elektronicznej. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i
nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu. - Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
- Jeżeli
Kupujący zdecyduje się zapisać do newslettera, Sprzedawca świadczy
również drogą elektroniczną na rzecz Kupującego usługę, polegającą na
przesyłaniu Kupującemu wiadomości e-mail zawierających informacje o
produktach, usługach, aktualnych promocjach. Zapis do newslettera odbywa
się poprzez wypełnienie i przesłanie formularza zapisu do newslettera
lub poprzez zaznaczenie stosownego checkboxa w procesie składania
zamówienia. Kupujący może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania
newslettera, klikając przycisk służący do rezygnacji, widoczny w każdej
wiadomości przesyłanej w ramach newslettera, lub przesyłając takie
żądanie na adres Sprzedawcy. - Usługi świadczone są nieodpłatnie drogą elektroniczną na rzecz Kupującego.
REJESTRACJA I PROWADZENIE KONTA
- Złożenie
zamówienia możliwe jest poprzez utworzenie konta w Sklepie albo bez
konieczności założenia konta w Sklepie. Jeżeli Kupujący zdecyduje się
założyć konto w Sklepie, Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego również
usługę drogą elektroniczną polegającą na założeniu i utrzymywaniu Konta
w Sklepie. - Kupujący loguje się do Konta z wykorzystaniem swojego adresu e-mail oraz utworzonego przez siebie hasła.
- Założenie
konta w Sklepie odbywa się poprzez wypełnienie i przesłanie Formularza
rejestracyjnego dostępnego na stronie internetowej Sklepu. - Rejestracji
należy dokonać, wypełniając Formularz rejestracyjny, w którym należy
podać informacje niezbędne do założenia Konta i realizacji zamówienia.
Informacje niezbędne są wyraźnie oznaczone w Formularzu rejestracyjnym. - Z
chwilą przesłania Formularza rejestracyjnego między Kupującym a
Sprzedawcą zawierana jest umowa o prowadzenie Konta w Sklepie. Umowa
zawierana jest na czas nieokreślony, a Kupujący może tę umowę
wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym w każdej chwili, usuwając
konto. - W
celu rozwiązania umowy o utrzymanie Konta wystarczy wysłać wiadomość
e-mail na adres Sprzedawcy. W sytuacji gdy Sprzedawca jest w trakcie
realizacji zamówienia złożonego przez Klienta oraz przyjętego przez
Sklep internetowy, skutek rozwiązania umowy nastąpi z chwilą
zrealizowania przedmiotowego zamówienia. - Zabronione jest zamieszczanie przez Klienta wśród informacji dostępnych na Koncie treści o charakterze bezprawnym.
- W
celu zapewnienia Kupującemu i przekazywanym danym bezpieczeństwa
podczas korzystania ze Sklepu Sprzedawca podejmuje środki techniczne i
organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa
świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu
pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione. - Sprzedawca
podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego
funkcjonowania Sklepu. Kupujący informuje Sprzedawcę o wszelkich
nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu.
WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY
- Zamówienia w Sklepie można składać przez siedem dni w tygodniu, dwadzieścia cztery godziny na dobę.
- Kupujący
może złożyć zamówienie jako niezarejestrowany lub jako zarejestrowany
użytkownik, przy czym zarejestrowanym klientem jest Kupujący, który
posiada konto w Sklepie. Kupujący może założyć konto na etapie składania
zamówienia lub niezależnie od składania zamówienia.
- W
Formularzu zamówienia konieczne jest podanie danych niezbędnych do
realizacji zamówienia. Dane te to: imię, nazwisko, adres e-mail, dane
niezbędne do wystawienia faktury VAT. - Klient składa zamówienie poprzez dodanie produktu do koszyka.
- Po
dodaniu produktów do koszyka Klient ma możliwość weryfikacji dodanych
do koszyka produktów, w tym ich ewentualnego usunięcia lub dokonania
zmiany. Na tym etapie Klient może powrócić do dokonywania dalszych
zakupów lub przejść do opłacenia zamówienia, klikając odpowiednie
przyciski. - Po przejściu do opłacania Klient zostaje przekierowany do ekranu logowania lub Rejestracji, chyba że Klient jest już zalogowany.
- Po
dokonaniu wyboru sposobu płatności i poinformowaniu Klienta o łącznej
kwocie zamówienia brutto Klient składa zamówienie, klikając przycisk
opatrzony słowami „Kupuję i płacę” lub innym równoważnym sformułowaniem. - Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja regulaminu, z którym Kupujący powinien uprzednio się zapoznać.
- Poprawne
wypełnienie formularzy zakupowych potwierdzane jest na ekranie z
wyświetlonym podsumowaniem zamówienia, a w przypadku wyboru płatności za
pośrednictwem serwisu Przelewy24, PayPal, system płatności online
również wysyła informację o numerze zamówienia, na wskazany przez
Klienta adres e-mail, na który będą wysłane informacje dotyczące
zamówienia w Sklepie oraz zakupiony za pośrednictwem Sklepu produkt
elektroniczny. - Płatności należy dokonać niezwłocznie po złożeniu Zamówienia.
- W
związku z tym, że za pośrednictwem Sklepu internetowego można dokonać
zamówienia różnego typu produktów (np. produkt elektroniczny, produkt
fizyczny), między Kupującym a Sprzedającym może zostać zawarta umowa
określonego rodzaju:- umowa sprzedaży – dotyczy zamówienia produktów fizycznych,
- umowa o dostarczenie treści cyfrowych – dotyczy zamówienia produktów elektronicznych, w tym także kursów online.
- Z
chwilą skutecznego dokonania płatności między Użytkownikiem a
Sprzedawcą zawarta zostaje umowa o dostarczenie treści cyfrowej w
postaci wybranego przez Użytkownika Produktu elektronicznego. Następnie
Użytkownikowi wyświetlona zostaje strona z potwierdzeniem zakupu. - W
przypadku zamówień dotyczących produktów fizycznych oferta złożona w
postaci elektronicznej wiąże Kupującego, jeżeli na podany przez
Kupującego adres poczty elektronicznej Sprzedawca prześle potwierdzenie
przyjęcia do realizacji Zamówienia. Niniejsze oświadczenie stanowi o
przyjęciu oferty Klienta i z chwilą jego otrzymania przez Klienta
zawarta zostaje umowa sprzedaży. - W
przypadku dokonania zamówienia, którego przedmiotem są zarówno produkty
fizyczne, jak i elektroniczne, dochodzi do zawarcia kilku umów
określonego rodzaju odpowiadających przedmiotowi zamówienia.
PRODUKT FIZYCZNY
- Produkty
oznaczone jako „Wydruk wykroju” dostępne są jedynie dla osób, które
dokonały wcześniej zakupu odpowiedniego kursu online na stronie https://twoje.kursyszyciaonline.pl . - Dostępne metody dostawy produktu fizycznego oraz przewidywany czas dostawy są widoczne na stronie internetowej Sklepu.
- Metody płatności za produkty fizyczny są prezentowane na stronie internetowej Sprzedawcy. Należą do nich:
- Szybkie płatności przez operatora Przelewy24
- PayPal
- Przelew tradycyjny
Sprzedawca
na stronie internetowej Sklepu w opisie towaru informuje Klienta
o terminie, w jakim Klient jest zobowiązany dokonać płatności za
Zamówienie.
- W
przypadku składania Zamówienia poprzez Formularz zamówienia dostępny na
stronie internetowej Sklepu Zamówienie zostaje złożone Sprzedawcy przez
Klienta w formie elektronicznej i stanowi ofertę zawarcia Umowy
sprzedaży Produktów będących przedmiotem Zamówienia. - Oferta
złożona w postaci elektronicznej wiąże Klienta, jeżeli na podany przez
Klienta adres poczty elektronicznej Sprzedawca dostarczy mu
potwierdzenie przyjęcia do realizacji Zamówienia. Potwierdzenie, o
którym mowa powyżej, stanowi oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu oferty
Klienta i z chwilą otrzymania go przez Klienta zawarta zostaje Umowa
sprzedaży. - Realizacja
zamówienia produktu fizycznego oznacza, że Sprzedawca dokonuje wysłania
zakupionego produktu na adres wskazany podczas procesu zakupowego przez
Kupującego. - Czas realizacji zamówienia (tj. do dnia wysyłki towaru) wynosi do 10 dni roboczych.
- Przesyłka zostaje doręczona na adres Kupującego w terminie wynikającym z wybranego sposobu dostawy produktu fizycznego.
- Dostawa Produktu odbywa się na terenie Polski na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
- Klient może wybrać następujące formy dostawy wskazane na stronie sklepu: wysyłka kurierska, wysyłka paczkomatowa
- Sprzedawca
na stronie internetowej Sklepu, w opisie Produktu, informuje Klienta
o liczbie dni roboczych potrzebnych do realizacji Zamówienia i jego
dostawy, a także o wysokości opłat za dostawę Produktu. - Sprzedawca,
zgodnie z wolą Klienta wyrażoną w procesie zakupowym, dostarcza wraz
z Produktem paragon albo fakturę obejmujące dostarczane towary. - Jeżeli
podczas zakupu Sprzedawca określił inny termin dostarczenia produktu
fizycznego, to Klienta obowiązuje termin wskazany przez Sprzedawcę na
stronie sprzedażowej produktu (przedsprzedaż). - Produkty
mogą posiadać gwarancję producenta, Sprzedawcy lub importera. W wypadku
Produktów objętych gwarancją informacja dotycząca istnienia i treści
gwarancji oraz czasu, na jaki została udzielona, jest każdorazowo
prezentowana w opisie Produktu na stronie internetowej Sklepu.
WARUNKI LICENCYJNE DLA ZAKUPIONYCH PRODUKTÓW
Kupujący zobowiązany jest do przestrzegania warunków niniejszej licencji.
- Kupujący ma prawo korzystać z zakupionych produktów tylko na własny użytek, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Zabrania się Kupującemu udostępniać produkty lub dane do swojego konta innym podmiotom.
- Zakupiony produkt nie może być przedmiotem odsprzedaży czy dystrybucji i sprzedaży handlowej.
- Licencja udzielona Kupującemu nie obejmuje prawa do:
- trwałego lub czasowego zwielokrotnienia produktu w całości lub w części, w celu innym niż utworzenie kopii na własny użytek,
- wprowadzania jakichkolwiek innych zmian w części lub w całości produktu,
- odpłatnego rozpowszechniania produktu jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie,
- nieodpłatnego rozpowszechniania produktu jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie.
- Licencja
udzielona Kupującemu obejmuje możliwość szycia produktów w oparciu o
zawarte w kursie wykroje i metody na użytek własny oraz komercyjny w
swojej jednoosobowej firmie. Licencja nie obejmuje udostępniania
wykrojów i metod podwykonawcom, firmom kontrahentom. - Licencja jest udzielana na czas określony w opisie danego produktu (np dożywotnio, na rok lub inny czas określony).
- Produkt nie może służyć jako treść szkoleniowa (nie wolno z jego użyciem uczyć innych osób).
FORMY PŁATNOŚCI
- Po
złożeniu przez Kupującego zamówienia zgodnie z procedurą opisaną w
niniejszym Regulaminie na adres poczty elektronicznej Kupującego
zostanie wysłane potwierdzenie dokonania zamówienia w Sklepie. - Dostępne
metody płatności za zamówienie opisane są na stronie Sklepu i
udostępniane Kupującemu podczas składania zamówienia. Są to: przelewy
elektronicznie za pośrednictwem operatora szybkich płatności Przelewy24 - Po
kliknięciu przycisku finalizującego „Kup teraz” (lub innego
o równoznacznym brzmieniu) Kupujący będzie miał możliwość wyboru formy
płatności i zostanie w sposób automatyczny przekierowany do okienka
płatności obsługiwanej przez zewnętrznego dostawcę celem dokonania
płatności za zamówienie.
- Jeżeli
Kupujący wybrał płatność przelewem bankowym, po kliknięciu przycisku
finalizującego zamówienie zostanie przekierowany na stronę Sklepu z
instrukcją dokonania płatności. - Wskazane w Sklepie ceny są cenami brutto, co oznacza, że uwzględniają podatek VAT.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA WADY
- Obowiązkiem Sprzedawcy jest dostarczenie Kupującemu produktu wolnego od wad.
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność względem Kupującego, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną.
- W
przypadku kiedy Kupujący stwierdzi wadę produktu, powinien poinformować
o tym fakcie Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie
związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej
treści. - W
celu złożenia reklamacji Kupujący może skorzystać z formularza
reklamacyjnego dostępnego w niniejszym Regulaminie jako załącznik.
Kupujący może kontaktować się ze Sprzedawcą zarówno za pośrednictwem
poczty tradycyjnej, jak i poczty elektronicznej, przy czym preferowana
jest forma elektroniczna. - Szczegóły dotyczące rękojmi Sprzedawcy za wady regulują przepisy Kodeksu cywilnego.
- O
rozpatrzeniu reklamacji i jej wyniku Sprzedający powiadomi Klienta w
wiadomości wysłanej na adres poczty elektronicznej lub korespondencyjny,
podany przez Klienta w reklamacji, w terminie do 14 dni. - Zaleca
się podanie przez Klienta w opisie reklamacji następujących informacji:
okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju
i daty wystąpienia wady, żądania sposobu doprowadzenia Produktu do
zgodności z Umową sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo
odstąpieniu od Umowy sprzedaży oraz danych kontaktowych składającego
reklamację. - Podanie
wskazanych wyżej informacji i okoliczności ułatwi sposób procesowania
reklamacji. Informacje te mają jednak formę jedynie zalecenia i nie
wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego
opisu reklamacji. - W
przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta
do jej uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez
rozpoznania. - Więcej informacji na temat praw Kupującego można znaleźć na stronie Urzędu Ochrony Prawa Konkurencji i Konsumenta – https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Jeśli
w toku zakupu Produktu Konsument lub Przedsiębiorca na prawach
konsumenta wyraził zgodę na wykonanie umowy i dostarczenie mu treści
cyfrowej w postaci zakupionego produktu przed upływem terminu do
odstąpienia od umowy, traci on prawo do odstąpienia od umowy zawartej ze
Sprzedawcą. - W
sytuacji gdy nie występują okoliczności wskazane powyżej, Konsument lub
Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma prawo odstąpić od umowy na
warunkach wskazanych poniżej. - Odstąpienie
od umowy następuje poprzez poinformowanie Sprzedawcy o swojej decyzji
poprzez złożenie oświadczenia. Takie oświadczenie może zostać wysłane
pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną. Kupujący ma prawo do
odstąpienia od umowy w terminie do 14 dni od zakupu. - Konsument
lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może skorzystać ze wzoru
formularza odstąpienia od umowy udostępnionego jako załącznik do
niniejszego Regulaminu. Skorzystanie z formularza jest jednak tylko
zaleceniem, a jego niewykorzystanie w procesie odstąpienia od umowy nie
stanowi o nieważności odstąpienia. - Celem
zachowania terminu odstąpienia od umowy wystarczające jest, aby
Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wysłał informację
dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed
upływem wskazanego terminu odstąpienia od umowy. - W
przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi lub
Przedsiębiorcy na prawach konsumenta wszystkie otrzymane od niego
płatności. - Zwrot
płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów
płatności, jakie zostały przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach
konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument lub
Przedsiębiorca na prawach konsumenta wyraźnie wskazał na inne
rozwiązanie. - Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta nie poniesie żadnych opłat w związku z formą zwrotu płatności.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem danych osobowych Kupującego jest Sprzedawca.
- Dane
osobowe Kupującego przetwarzane są w celu obsługi konta użytkownika,
realizacji zamówienia oraz ewentualnej obrony, dochodzenia lub ustalenia
roszczeń związanych z zawieranymi za pośrednictwem Sklepu umowami
sprzedaży. - Szczegóły
dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików
cookies znajdują się w polityce prywatności dostępnej na stronie
Sprzedającego. - Korzystanie
z usług świadczonych drogą elektroniczną może się wiązać z zagrożeniem
pozyskania oraz modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione.
Aby temu zapobiec, Klienci powinni stosować odpowiednie środki
techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia, w
szczególności programy antywirusowe, bezpieczną skrzynkę poczty
elektronicznej oraz inne chroniące bezpieczeństwo korzystających z
publicznej sieci Internet. - Informuję, że jako Sprzedawca nigdy nie zwracam się do Klienta z prośbą o udostępnienie mi hasła w jakiejkolwiek formie.
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
- Sprzedawca
wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku ze
sprzedażą towarów na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną
określone przez strony konfliktu. - Wszelkie
spory związane z usługami świadczonymi przez Sklep będą rozstrzygane
przez sądy powszechne, a prawem właściwym jest prawo polskie. - Klient
będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu
rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych
procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych
powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych,
do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, wojewódzkich
inspektoratów inspekcji handlowej oraz pod następującymi adresami
internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: - http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
- http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php;
- http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
- Istnieje
również możliwość skorzystania z platformy internetowego systemu
rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami a przedsiębiorcami na
szczeblu unijnym (platforma ODR), która dostępna jest pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Sprzedawca
zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji,
a także do zmiany cen produktów w Sklepie bez uszczerbku dla praw
nabytych przez Kupującego, w tym w szczególności warunków umów zawartych
przed dokonaniem zmiany. - Sprzedawca
zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do umów
zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w
dacie zawarcia umowy. - Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia publikacji na stronie internetowej Sklepu.
- Niniejszy
Regulamin został sporządzony na podstawie przepisów prawa polskiego.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają
przepisy prawa polskiego, w tym kodeksu cywilnego, ustawy o prawach
konsumenta lub innych ustaw mających zastosowanie do działalności i
funkcjonowania sklepu internetowego, obowiązujących na terenie
Rzeczypospolitej Polskiej. - Postanowienia
Regulaminu nie wyłączają możliwości powoływania się przez Klientów na
bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa regulujące ochronę praw
konsumentów. - Postanowienia
niniejszego Regulaminu nie wykluczają podjęcia kroków prawnych
przewidzianych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa w stosunku
do osób naruszających warunki licencji oraz prawa autorskie.
Formularz odstąpienia od umowy.
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
W
przypadku chęci odstąpienia od umowy mogą Państwo skorzystać z tego
formularza, przesyłając go do nas pocztą tradycyjną lub elektroniczną.
Nie jest to jednak konieczne do skutecznego odstąpienia od umowy.
Dotyczy |
Sprzedawca:
Fotonieruchomość Piotr Mrowiec: ul. Zacisze 5, 43-300 Bielsko Biała, NIP: 5532400317
Oświadczam, że odstępuję od umowy sprzedaży następujących produktów:
PRZEDMIOT ODSTĄPIENIA:
Nazwa produktu | Liczba | Cena brutto |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DANE IDENTYFIKUJĄCE:
Imię i nazwisko |
|
Adres do korespondencji, |
|
Data zawarcia umowy sprzedaży |
|
Zwrot
płatności dokonywany jest przy użyciu takiego samego sposobu płatności,
jaki został przez Państwa wybrany przy zakupie produktów z naszego
Sklepu.
Jeżeli
płatność została dokonana w inny sposób niż przelewem, a chcą Państwo
otrzymać zwrot środków na rachunek bankowy, proszę wskazać poniżej numer
konta bankowego, właściwego do zwrotu pieniędzy:
…………………………………………………………………………………………………
Oświadczam, że znane mi są warunki zwrotu towaru określone w Regulaminie Sklepu.
————————————
podpis oraz data
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w związku z odstąpieniem od umowy sprzedaży
- Informuję, że dane osobowe, podane w tym formularzu, będą przetwarzane w celu obsługi procesu odstąpienia od umowy.
- Administratorem danych jest Sprzedawca.
- W
celu uzyskania informacji o przetwarzaniu danych osobowych proszę o
kontakt pod adresem e-mail, wskazanym na stronie internetowej
Sprzedawcy. - W
związku z obsługą procesu odstąpienia od umowy dane mogą być
przetwarzane przez podmioty zewnętrzne, zaangażowane w obsługę tego
procesu, takie jak biuro rachunkowe. - Formularz
będzie przechowywany przez Sprzedawcę przez okres konieczny do
realizacji procesu odstąpienia od umowy oraz zgłoszenia potencjalnych
roszczeń wynikających z realizacji odstąpienia. - W
związku z przetwarzaniem danych osobowych, zawartych w formularzu,
przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: prawo do żądania dostępu
do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
jak również prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych. - Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi procesu odstąpienia od umowy.
- Więcej
informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajdą Państwo na
naszej stronie internetowej w zakładce Polityka prywatności.
Formularz reklamacji.
FORMULARZ REKLAMACYJNY
W
przypadku potrzeby złożenia reklamacji mogą Państwo skorzystać z tego
formularza reklamacyjnego. Jeśli zdecydują się Państwo na taki sposób
reklamacji, to bardzo proszę o przesłanie niniejszego dokumentu pocztą
elektroniczną lub tradycyjną.
Sprzedawca: Fotonieruchomość Piotr Mrowiec, ADRES: ul. Zacisze 5, 43-300 Bielsko Biała, NIP: 5532400317 |
DANE IDENTYFIKUJĄCE
Imię i nazwisko |
|
Adres e-mail |
|
Numer kontaktowy |
|
Numer konta bankowego |
|
PRZEDMIOT REKLAMACJI:
Nazwa produktu |
|
Data nabycia produktu |
|
Cena produktu |
|
OPIS OKOLICZNOŚCI ORAZ ZAUWAŻONYCH WAD PRODUKTU:
DATA STWIERDZENIA WADY:
ŻĄDANIE REKLAMUJĄCEGO:
data i podpis
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych w związku ze zgłoszeniem reklamacji
- Informuję, że dane osobowe, podane w tym formularzu, będą przetwarzane w celu obsługi procesu zgłoszenia reklamacyjnego.
- Administratorem danych jest Sprzedawca.
- W celu uzyskania informacji o przetwarzaniu danych osobowych bardzo proszę o kontakt pod wskazanym na stronie adresem e-mail.
- W
związku z obsługą procesu reklamacyjnego dane mogą być przetwarzane
przez podmioty zewnętrzne, zaangażowane w obsługę tego procesu, takie
jak operatorzy pocztowi, biuro rachunkowe. - Formularz
będzie przechowywany przez Sprzedawcę przez okres konieczny do
realizacji procesu reklamacyjnego oraz zgłoszenia potencjalnych roszczeń
wynikających z realizacji reklamacji. - W
związku z przetwarzaniem danych osobowych, zawartych w formularzu,
przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: prawo do żądania dostępu
do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
jak również prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych. - Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi procesu reklamacyjnego.
- Więcej
informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajdą Państwo na
stronie internetowej w zakładce Polityka prywatności.
Regulamin promocji BLACK FRIDAY 2022.
1. Promocja BLACK FRIDAY 2022 jest inicjatywą połączoną Plasun – Pracowni Twórczej (prowadzonej przez Kamilę Mrowiec) oraz firmy Fotonieruchomość (prowadzonej przez Piotra Mrowiec).
2 W związku z powyższym do danych osobowych klientówdokonujacych zakupów na stronie www.kursyszyciasklep.pl dostęp mają obaw wyżej wymienione podmioty w celu prawidłowej obsługi klientów i ich zamówień. Dane przetwarzane są w celu dokonania wysyłki oraz w celu utworzenia i obsługi konta kursanta na platformie kursowej.
3. Firma Foronieruchomość pełni role pośrednika w sprzedaży kursów szycia online autorstwa Kamili Mrowiec (Plasun – Pracowni Twórczej). klienci kupujący Kursy na stronie www.kursyszyciasklep.pl mają pełne prawa licencyjne do ich używania.
4. Promocja BLACK FRIDAY trwa od 25.11.2022 do 6.12.2022.
5. Z okazji promocji BLACK FRIDAY oferowane są zniżki cenowe opisane na stronie www.kursyszyciasklep.p. Zniżki są wliczone do widocznych cen brutto, nie wymagają stosowania odrębnych kodów rabatowych.
6. Z okazji promocji przy zakupie (między 25.11.22 a 6.12.2022 dokonanym na stronie www.kursyszyciasklep.pl) jednego lub produktów oznaczonych fioletową ikoną prezentu dodawana jest paczka gratisów w prezencie. Paczka gratisów zawiera produkty elektroniczne, które zostaną włączone na koncie osoby kupującej, osadzonym na platformie https://twoje.kursyszyciaonline.pl/
W Paczce gratisów znajduje się:
- 2 wideo tutoriale + 2 wykroje elektroniczne na portfele CHESTER [MINI oraz MAXI];
- wideo tutorial jak uszyć dwukomorową saszetę DUO ZIP bez wykroju w 15 minut;
- MINI KURS “PATENT NA PASEK” – czyli 6 sposobów na uszycie paska do torebki, nerki. plecaka;
- wideo tutorial jak wykonać brelok – smycz
- wideo tutorial jak wykonać brelok – chwost
- wideo tutorial jak wykonać ozdobną zawieszkę z washpapy
- Wideo tutorial + wykroje PDF na dwie wersje PLECAKA KEVIN
Dostęp do wyżej wymienionych gratisów jest ograniczony czasowo i trwa od dnia zakupu do 2 listopada 2023, co oznacza, że w tym czasie kupujący może z nich korzystać, natomiast po 2.11.2023 gratisy zostaną zdezaktywowane i znikną z platformy kursowej.